2011. január 24., hétfő

Bemutatkozik a Batyu Klán

Üdvözöllek a Batyu Klán Hordozóiskola blogján!
A nevem Wellner-Mező Melinda, két gyermek édesanyja vagyok, a hordozás szerelmese és elkötelezett híve.
A nagylányom körülbelül 10 hónapos volt, amikor megismerkedtem a hordozással. Eleinte egy eszköznek tekintettem, ami megkönnyíti a hétköznapjaimat, könnyebbé teszi a közlekedést, bevásárlást, háztartási munkát, a betegségek túlélését és a maratoni altatásokat...
A kisfiam már az első pillanattól fogva hordozott baba, a kórházban is kendőbe kötöttem.
Azóta az eszköznek tartott hordozás szerelemmé, majd életformává, szívügyemmé és kicsit "hivatásommá" is változott.
2010 januárjában néhány kedves ismerősömmel megalapítottuk a Győri Babahordozó Klubot, mely a mai napig működik és nagy népszerűségnek örvend. A klub vezetőjeként számos szülővel, babával találkoztam, sokakkal sikerült megismertetnünk és megszerettetünk a hordozást. Hogy minél szakszerűbb segítséget tudjak/tudjunk biztosítani a hozzánk fordulóknak, egyre mélyebbre ástam magam a hordozás irodalmába, kutatásaiba, rengeteget tanultam. Megismertem számos neves hazai és külföldi iskola irányvonalát, elméletét és gyakorlatát.

Később Ausztriában és Németországban elvégeztem a ClauWi Hordozóiskola hordozási tanácsadó képzéseit, ma pedig már az iskola oktatójaként és a ClauWi Trageschule magyarországi képviseletének vezetőjeként is dolgozom.
Természetesen a legnagyobb öröm számomra a találkozás a családokkal, a hordozni vágyó szülőkkel és hordozódni vágyó babákkal. Célom, hogy minél szélesebb réteg ismerje meg a helyes hordozás módjait, minél többen leljék örömüket ebben a csodálatos lehetőségben, és minél többen ismerjék fel, hogy hordozni jó! 

Ezért hívtam életre a Batyu Klán Hordozóiskolát, melyet ma (2011.január 31-én) a kisfiam 1 éves születésnapján indítok útnak.

Tanulmányaim során sok olyan témával találkoztam, melyeknek első ránézésre talán nem sok közük van a hordozáshoz. Így találtam rá a Thai masszázsra. A masszázs az érintés művészete, aminek a hordozásban is kiemelt szerepe van. Kismama- és női masszázsban valamint thai babamasszázsban tudok a hozzám fordulók rendelkezésére állni.

KisOkos a Blog használatához:
Amennyiben célzottan keresel valamit, bal oldalon találhatod a kereső mezőt, ide írd be a kulcsszót.
Szintén bal oldalon láthatod a leggyakrabban látogatott 5 bejegyzést, ez alatt pedig a tartalomjegyzéket, a bejegyzéseket a címre kattintva érheted el közvetlenül.
Egyes bejegyzések még szerkesztés alatt állnak, néhányat folyamatosan bővítek, javítok, csinosítok,  így érdemes időről időre újra visszatérni! :)


A bejegyzésekhez fűzhetsz megjegyzéseket, bármilyen észrevételt, kérdést, kritikát szívesen veszek. Kérlek, a megjegyzésekben személyes adatokat, címet, telefonszámot, stb. ne írjatok le, mert moderálás nélkül jelennek meg. Köszönöm!


A legtöbb ember valahogy így kezdi a hordozást (de legalábbis valami ilyesmikép él a fejében róla :) ):

Remélem, hogy ez az oldal segít majd eloszlatni a kétségeket és tévhiteket és kedvet hoz a hordozáshoz.
Remélem hamarosan találkozunk!
Szép napot!
Melus
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

  1. Szia Melinda!

    Egy olyan kérdésem lenne, hogy a pécsi hurcibaba blogján felhasználhatnám-e az itt található videókat a kötésekről?
    Köszönöm,
    Anett

    VálaszTörlés